Friday, October 2, 2009

20,280KM... Major Service

Huh... Kejap jer dah kena major service kereta kesayanganku ini... Pagi tadi waktu parking kete kat sekolah... Aku jeling kat dashbord... Ermmm.... Masa untuk keretaku masuk pusat service sudah sampai...

Kejap jerkan... aku dapat kereta ni 18 Mac 2009... Skang baru 2 Oktober.... Dalam masa lebih kurang 6 bulan setengah, kereta aku dah bergerak sejauh 20,280km... Tapi memang logik pun, hari-hari aku berulang jauh nak ke sekolah... Tu lum campur g jalan-jalan... Hari raya hari tu, berjalan jer kejenya...

Ni pun besok nak berjalan lagi ke Sg. Buloh, nak tengok anak buah baru.. Batrisyia Qistina namanya...

So, lepas balik dari sekolah ni, aku akan terus bergerak ke Pusat Servis Proton Edar kat Kampar.. aku memang service kete aku kat ctu padahal kat Bidor pun ader pusat servis. Aku penah servis kat Bidor, tapi aku tak puas hati sangat. So, baik aku berjalan jauh, tapi aku puas hati..... Balik ni... Ke Ambang Auto, Kampar........ Terbang le RM400 lebih aku...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin