Monday, September 28, 2009

Cuti raya dah abis... Meh g sekolah

Emmm..... Bangun pagi today... Rasa dalam mimpi jer... Tol ke hari ni sekolah. Then kejut hubby, tanya dia.. Tol ke hari ni hari Isnin, 28 Sept... Dalam mamai2 tu, hubby jawap

"Yer cikgu.. Hari ni hari Isnin cikgu.. 28 September tahun 2009.. Nape? X pecaya ke?"

Aku jawap.. Takut silap hari.. Kang g sekolah hari ahd lak... Naye jer..

Mak tak berapa sihat... Still baring jer.. Pagi tadi masa nak g keje... Aku teragak2 jugak ler, nak ikut jalan pintas or ikut bidor.. Aku decide ikut bidor sebab aku tgk jalan pintas tu gelap jer, x der pun kereta yang masuk...

Hari ni aku bertolak dari rumah pukul 6.04am... Dan selamat sampai ke sekolah pada pukul 6.58am... Antara orang terawal yang sampai sebab masa aku sampai, bilik guru still gelap...

Seronoknya dah sampai sekolah..... Tak sabar jumpa kawan-kawan...


No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin