Saturday, September 19, 2009

Malam Raya.. Kian Terubat Kesedihan

Malam raya...
Aku kuar nak pasang pelita kat luar rumah..
Opss.. Cerianya kat luar..
Rumah-rumah lain pun turut sama pasang pelita..
Cucu-cucu jiran sebelah menyebelah menceriakan keadaan..
Terubat le jugak kesedihan aku nih..
Rumah mak mertua aku nih.. X der budak langsung..
Seme cucu-cucu mak yang 9 tuh x datang pun ke sini..
Ni satu fenomena baru bagi aku..
Culture shock jugak ler aku dengan keadaan ini..
Sebab kalau raya kat rumah aku, 4 orang anak buah aku tuh..
Dah cukup untuk mengkecohkan malam raya..
Tu lum lagi Iman dapat kaki...
Ishkk.. Rindu aku kat Awi, Nana, Danish, Cachah dan Ucuk Kango..

Ketika sedang aku mencoretkan post ini..
Penyimpan mohor besar raja-raja membuat pengumuman hari raya...

Yahoo.. Horeyyyy... Esok Hari Raya...

SALAM AIDILFITRI 2009

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin