Saturday, September 19, 2009

Salam Aidilfitri 2009



Salam Aidilfitri buat mak dan abah di Temoh, Perak.. Keluaarga mertua di Felda Trolak Utara, Sungkai, Perak.. Along dan Kak Yan di Padang Rengas, Perak.. Anyah dan Kak Nor di Kg. Melayu Sungai Buloh, Selangor.. Kak Yang di Hospital Tapah, Perak serta Acu @ Adik di TNB Distribution, Banting, Selangor.

Khas buat Acu yang dijadualkan akan bertugas dan standby di pagi lebaran.. Aku tak pernah mengalami tak ader kat rumah sendiri pagi raya. Tapi tahun ni aku rasa gak ler kesayuannya tuh. Adik, aku rasa bangga sebab ader adik yang setia bertugas walaupun sebak dan sedih demi memastikan bekalan elektrik kepada pengguna kawasan Banting sentiasa ader. Insan yang berkorban demi keselesaan orang lain. Keje tu satu ibadah dik..

Buat Nyah yang aku juga rasa keje @ standby pada musim perayaan ni.. Nyah keje ngan ELITE Expressway adik beradik kepada PLUS Expressway. Nyah lebih kurang adik gak, bagi memastikan lampu dan segala-gala kat highway tu berfungsi dengan baik.

Ni ler adik beradik aku yang tak balik sebab bertugas sepanjang musim perayaan ni. aku tak rasa sedih sangat sebab tau diaorang nih tak dapat balik sebab keje.

Kak Yang, akan beraya ngan mak abah manakala Along beraya dirumah mertua di Padang Rengas..

Buat semua adik beradik, sanak saudara serta sahabat handai.. Saya dan suami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Mohon dimaafkan segala salah dan silap kami berdua. Sudi-sudikan ke teratak kami raya nie..

1 comment:

Ellysu Bahari said...

de..menitik air mata aku.sedih dan sebak time2 gini tade di smpg mak abah & korg.sikit lagi takbir raya kedengaran..tp aku msh lagi di PPB ni.kalau lah aku leh jadi sehelai daun..yg bisa terbang..nak je malam ni aku balik jenguk mak abah..subuh2 sok balik la aku ke Banting ni..tp apakan daya..aku seorang manusia..tak mampu nak wat camtu :-(
aku rindukan korang!

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin