Thursday, September 10, 2009

Demam.. MC 2 hari

Cuti Nuzul Quran ari tuh memang aku betul-betul bercuti.. Aku demam.. Siap MC 2 hari lagi.. Hari ni aku mula keje macam biasa. Bangun sahur macam biasa dan aku telan la ubat antibiotik yang besar tuh. Lepas je mandi dan siap, aku dah rasa lain macam. Abis keluar balik ubat yang aku makan tadi... Aku kuatkan semangat, drive jugak ke sekolah. Sampai sekolah, sama gak.. Cium bau budak pun aku x leh, loya jer tekak aku... Apakah ini rezki bulan yang berkat ini.. Atau sebab badan aku x pulih sepenuhnya.. Aku pun x tahu.. Kalau benar ia telah hadir dalam diriku, aku bersyukur pada mu ya Allah. Jika tidak.. Ini satu dugaan hidup dimana Allah sentiasa menguji umatNya.. Semua pasangan suami isteri mengharapkan kehadiran cahaya mata... Begitu juga aku dan abang..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin