Wednesday, September 16, 2009

Kenapa ye ??

Sejak 2-3 minggu kebelakangan ni, ni la perkara yang aku alami :

1) Badan suam-suam jer, rasa nak demam..

2) Cepat letih

3) Demam waktu malam.. Bangun pagi je badan panas, siap selsema dan batuk. Pergi keje, ok jer.. Sihat wala'fiat..

3) Cepat lapar (bulan pose ni perut rasa pedih je)

4) Kuat makan.. Everyday time buka, mesti ada nasik. Then ader makanan sampingan macam kuih or biskut or goreng2 mcm mee goreng ker.. Then, sepanjang bulan pose ni yang aku pelik, hari2 aku terasa nak makan 'tau fu fa'. Kalau x dapat benda tu, rasa mcm frust.. Hari tu lak, tetiba je terasa nak makan jelly kelapa..

5) Kerap sangat ler g toilet. Kalau malam tu, tido tak lena la.. Kejap2 g toilet..

6) Badan selalu rasa sakit (sengal2)

7) Budak-budak pelik.. "Cikgu ni kenapa, skang ni cepat nak marah....

8) Pernah demam teruk (muntah-muntah) sampai MC 2 hari.. Pastu g keje, tercium bau budak loya jer.. Masih ader sampai sekarang.. Cuma tak seteruk dulu..


Kenapa yer dengan saya ni?? Ader sesapa bley tolong rungkaikan persoalan saya nih?

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin