Tuesday, October 13, 2009

Kembali ke Rahmatullah

Pagi tadi, tgh saya nak park kete kat garaj sekolah, saya dengar handphone saya berbunyi... Abang saya yang kat Sungai Buloh tu call. Anyah bagitau saya Opah Chik meninggal subuh tadi.

So, saya apa lagi. Terus naik ke pejabat maklumkan kepada PK Pentadbiran. Saya ada dua pilihan, sama ada masuk keje dulu, then baru balik atau terus amik cuti emergency. Kalau masuk keje dulu, cuti saya selamat la.. Memandangkan dah akhir tahun, cuti pun ader 5 hari lagi, saya decide untuk ambil cuti.

Saya terus memandu pulang ke Tapah, amik mak dan abah. Tunggu Anyah plak.. Then terus ke kampung...

Masa raya hari tu Opah Chik dah terlantar sakit...

Adik paling sedih... "Raya tahun depan, dah tak der Opah Chik.."

Moga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.. Amin..



No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin