Thursday, April 1, 2010

Rezeki Anak

Macam biasa abang akan tengok surat kat letter box.. Ada satu kertas dari Pos Malaysia yang bagitau ada Pos Laju yang perlu di tuntut dengan kadar segera di Pejabat Pos Sungkai. Jadi, petang tu abang pun pegi la tuntut surat tu.. Aku hanya menunggu dalam kereta...

Satu sampul surat putih, di hadapannya tertera URUSAN SERI PADUKA BAGINDA. Surat apa pulak ni, saman ker.. Then aku belek blakang sampul surat tu.. Nampak cop "Bahagian Sumber Manusia, Kementerian Kesihatan Malaysia". Aku agak-agak sure surat interview, coz aku yang onlinekan permohonan kerja ni senyap-senyap tanpa pengetahuan abang. Abang terkejut.. Bila masa dia apply kerja ni.. Then aku bagitau, aku yang applykan...

Tarikh interview abang, 31 March 2010 (Rabu) kat Hospital Bahagia Ulu Kinta..

Abang kata.. Syukur.. Ada jugak surat panggilan interview kerja kerajaan.. Kalau dapat kerja ni, ni semua rezeki untuk anak kita kata abang..

Buat abang, slamat berjaya..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin