Tuesday, April 20, 2010

Pengalaman Semalam

Malam tadi apa yang Kak Ayu pernah tanya kat aku dah mula jadi.. Kak Ayu pernah tanya, "Boleh tidur x?". Dulu-dulu memang best tdo.. Kiri kanan penuh bantal...

Tapi malam tadi.. Susah nak tido.. Mengiring ke kiri x kena.. Mengiring ke kanan x kena.. Baring terlentang lagi la x kena.. Serba serbi x kena malam tadi.. Rasa nak nangis malam tadi.. Sampai panggil abang.. Minta dodoikan... Hahaha.. Mesti orang kata saya ni ngada-ngada.. Tapi itu la reality yang terjadi malam semalam..

Oleh kerana x boleh nak tido, saya mintak tolong abang on TV dalam bilik.. abang kat depan, guna internet.. Malam tadi cerita "Laksamana Do Re Mi".. Saya tengok je la citer tu sebab tak boleh tido.. Tapi tak sedar bila saya dah terlelap..

Bila saya sedar, TV dah abang off..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin