Wednesday, May 12, 2010

Serahan Soalan Kepada Unit Peperiksaan

Hari ni (12 Mei 2010), jadual peperiksaan bagi Peperiksaan Pertengahan Tahun telah pun di terima..

Haa... Ni la yang saya tunggu-tunggu selama ni... Dengan adanya jadual ni.. Saya boleh settlekan urusan yang berkaitan dengan soalan exam pertengahan tahun...

Tadi.. waktu yang terluang, saya penuhi dengan mengisi ruang tarikh dan masa pada label untuk kertas soalan peperiksaan seterusnya terus seal plastik yang berisi kertas soalan tersebut..

Waktu rehat sebelum start kokurikulum.. Semua kertas soalan telah selamat saya serahkan kepada Unit Penilaian dan Peperiksaan... Selesai sudah tugas berkaitan dengan kertas soalan peperiksaan pertengahan tahun...

Kini.. Hanya menunggu peperiksaan bermula... Dan proses menanda skrip jawapan pelajar... Yang ni, saya x pasti.. Sempat atau tidak saya menandanya....

1 comment:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin