Tuesday, May 4, 2010

Sebelum Bercuti Panjang...

Bermula dari minggu lepas, saya mula membereskan semua tugas-tugas yang patut saya settlekan sebelum saya berehat selama 2 bulan...

Minggu lepas...

Soalan untuk peperiksaan pertengahan tahun, telah selamat di cetak.. Cuti hujung minggu saya gunakan untuk stapler dan packing soalan tersebut dengan bantuan abang. Kalau buat sorang-sorang, mana saya mampu.. Sekarang ni saya hanya menunggu jadual rasmi peperiksaan dari Unit Penilaian dan Peperiksaan sebelum saya seal soalan tersebut..

Skema jawapan bagi PSV Kertas 1 bagi F2 dan F4, saya dah serahkan kepada Kak Ani (GKB Kemanusiaan) dan LK F1 pada Kak Ida (KP LK). Mana nak taw, siap2 jer soalan, "Baby D" saya ni nak lihat dunia dah...

Minggu lepas jugak saya kemaskini Fail Panitia, urusan2 berkaitan yuran, siap kemas meja pada hari Jumaat tu, sebab saya takut manalah lepas tu saya terus bercuti panjang...

Alhamdulillah.. Minggu ni saya masih lagi ke sekolah seperti biasa...

Hari ni (4 Mei), saya siapkan minit mesyuarat panitia KDP kali ke 2.. Serahkan salinan kepada Kak Nab (SU Akademik) dan Kak Ida (KP KDP)..

Saya plan minggu ni, kalau sempat saya nak sediakan soalan latih tubi berfokus PSV F2 & F4, untuk kegunaan selepas cuti penggal 1. Erti kata lain, untuk kegunaan guru yang akan mengganti tempat saya kelak....

Besok... 5 Mei... Saya ada appoiment check-up di Klinik Desa Sungai Lampam....

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin