Sunday, August 16, 2009

PIKOM PC Fair 2009

Lokasi : Stadium Indera Mulia, Ipoh
Tarikh : 14 - 16 Ogos
Masa : 11 pagi - 9 mlm

Ni adalah antara barang yang aku dan abang borong masa PC Fair kat Ipoh.


Benda ni awal-awal masuk stadium aku dah nampak. Tapi aku buat-buat tak perasan jer. Aku terus jer masuk stadium. Kalau ler abang nampak benda nih, berjam-jam le belek benda nih. Sub-wooger nih beli last sekali, masa tu dah 2-3 kali kuar masuk le. Last sekali kuar, abang ternampa benda ni... So.. Nak kata aper dah.. Memang benda ni yang dua cari... Sambar ler sebijik yang murah...


Dua benda nih untuk laptop Qompac kesayanganku. Hehehe.. Mouse colour pink. Aku sambar 2 bijik mouse nih... Satu untuk laptop aku, satu lg untuk PC aku.





No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin