Thursday, August 6, 2009

Baiti Jannati



Aku tak pernah cerita pasal family aku lagi. Gambar kat atas dapat memberitahu serba sedikit tentang keluarga aku. Di bawah ni serba sedikit mengenai latar belakang keluarga aku.

Abah :
Di lahirkan pada 16 Oktober 1946 di Malim Nawar, Perak. Abah aku 2 beradik je. Abah anak yang akhir. Kakak abah, dah meninggal dunia. Abah adalah pesara kerajaan. Sebelum ni abah bekerja di Pejabat Kesihatan Daerah Batang Padang.

Mak :
Di lahirkan pada 13 Ogos 1949 di Malim Nawar, Perak. Mak aku ramai gak adik beradiknya. Mak aku ader kaka dan abang, tapi dah meninggal masa kecik-kecik,kiranya mak aku dah jadi macam yang sulung le. Mak aku tak keje. Suri rumah sepenuh masa. Mak aku pandai menjahit, jadi dengan kemahiran yang dia ader, mak aku jadi tukang jahit. Untuk pengetahuan korang semua, baju2 aku semenya mak aku yang jahit. Baju kurung dan sewaktu denganya ler.. Blouse, tshirt beli kat kedai ler..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin