Saturday, August 15, 2009

Lepak @ Dusun Bay, Tanjung Malim

Hari Jumaat, 14 Ogos aku pergi Pesta Konvo UPSI dengan Abang, Yan dan PAk Ngah. Boring malam tuh, kuar la pergi ke Tanjung Malim. Saje usha-usha. Malam tu persembahan nasyid. Dok la depan Bangunan Canselori tu dalam 15 minit. Tak lama pastu, Abang kata jom cari port melepak. So aku suggest g Dusun Bay, sebab kat cni ader open karaoke. Diaorang semua setuju, kami pun bergerak le ke Dusun Bay...

Kat Dusun Bay aku terjumpa dengan HAffiez, staff tempat aku keje part time kat UPSI dulu. Nyembang ler kejap. Malam tu kami cuma ngopi jer. Abang dan Pak Ngah melalak 5 lagu... Hahaha... Dari sakit tekak, hentam 5 lagu yer...

Serba sedikit mengenai Dusun BAy....
Terletak kat area Tanjung Malim, tapi sebenarnya dah masuk Negeri Selangor. Kat cni dari segi makanan, macam-macam ada.. Ala Thai, Western dannlain-lain lagi..
Special dia, ader open karaoke... Tempat dia open air... Santai...

Aku der amik pic masa lepak2 nih... Tapi sayangnya Abang ingat2 lupa dia tranfer ke tak. Dia kata dah transfer dalam PC nih... Aku pun delete le dalam digital camera... Time aku nak upload story ni, jenuh gak aku cari mana abang letak pic ni.. Carik punya carik x jugak jumpa. Kesimpulannya. dah terdelete...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin