Wednesday, August 12, 2009

Dinner @ Dapur Dapur, Slim River

Hari tu aku dan abang pegi TF Tanjung Malim beli barang rumah. Balik dari shopping tu kami singgah dinner kat Slim River...

Nama Kedai : Restoran Dapur Dapur
Lokasi : Tasik Balun, Slim River

Masa nak order air, abang cakap, kiter order air biasa-biasa jer la ye. Abang order jus tembikai + buah laici. Ish ish, dah ler jus tembikai, tambah lak lagi buah laici, ni bukan air biasa-biasa dah..

Aku lak order jus oren. Jus oren kat Dapur Dapur macam kat kedai mamak. Tak kedekut, jus oren dia pekat, cukup rasa la masam dan manisnye. Memang sodap...

Jus oren dan jus tembikai + laici bersanding.. Hehehe.. Ni le air yang aku dan abang order untuk dinner kami..

Menu makan malam kami, sehati dan sejiwa kami memilih Chicken Chop. Antara bahan yang ada dalam chicken chop kat Dapur Dapur adalah seperti ayam yang di grill dengan sos blackpaper, funfries bersama sos dan mayonis, hirisan tomato serta coleslaw. Abang tak makan coleslaw, awal-awal lagi abang dah siap transfer kat aku. Jenuh aku nak perabiskan coleslaw tu. Nasib baik r memang tengah lapar.

Ni la menu dinner kami, jus oren, jus tembikai laici dan chicken chop.. Nyum nyum.. Tak sabo dah ni nak ngap semuanya... Makan dulu yer.. Selamat menjamu selera buat kami berdua..

Kosong dah.. Hilang semuanya masuk ke dalam perut... Sodap.. Kenyang perut aku...

Hahaha... Licin semuanya.. Memang betul-betul lapar time ni... Selamat le semuanya..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin