Saturday, August 1, 2009

Lepak-lepak dengan GENESIS Ipoh - KL

PERJUMPAAN ANTARA PRISM MOTOR CLUB DENGAN GENESIS (GENERASI SAGA ISWARA) IPOH DAN KUALA LUMPUR
TARIKH : 26 JULAI 2009
LOKASI : HUTAN LIPUR KUALA WOH, PERAK

Bergambar bersma-sama dengan GENESIS. Muka aku tak der la sebab yang amik gambo nih aku. Cube cari mana Abang Comel aku..

Abang baru lepas mandi. Ni time nak mengundur diri. Abang cakap apa tah ngan Megat.

Megat, leader PRiSM Motor bersembang dengan wakil GENESIS.

By the way, kali ni aku jumpa sorang member lama zaman sekolah teknik dulu. Husband dia ahli GENESIS Ipoh. Dah lame x jumpe siut. Aku pun da luper nama dia. Masa mandi tu aku dok pikir-pikir, dok ingat-ingatkan balik nama dia. Aku ingat jugak akhirnya. Rupa-rupanya, kawan aku tu pun cikgu jugak. Satu kapal le nih...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin