Saturday, November 14, 2009

Home Sickness

Erm.. Dah lama tak update blog.. Baca blog orang lain.. Makin lama, makin malas nak tengok laptop dan surf internet. Kalau ada keperluan yang terdesak je baru on laptop and surf internet..

Buat masa ni still sama, masih lagi bergelut dengan alahan. Yang membuatkan saya rimas adalah, saya jadi 'home sickness'. Nampak jer rumah, saya jadi lemah longlai. Segala-gala alahan saya automatik datang.

Pada awalnya saya tak perasan sangat. Saya ingatkan itu alahan biasa. Saya duduk termenung, memikrkan diri saya ini. Baru la saya perasan saya bermasalah dengan rumah saya ketika ini.

Di sekolah, saya ok jer. Elok jer saya buat keje. Cuma kekadang ada lak rasa lain macamnya. 3 hari kat Berjaya Times Square Hotel, abang dah cukup risau. Risau saya lembik.. Dah la nak jaga 6 orang student. Karang terbalik kot lak, student pulak jaga saya.. Alhamdulillah saya sihat n aktif jer.. Hari Rabu, sampai jer kat simpang nak masuk rumah, tetiba saje tekak saya loya, badan saya jadi lemah...

Errrmmm... Tak tau la nak cakap apa dah.. Ni pun pening-pening lalat...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin