Saturday, November 28, 2009

Laser tol.. Mentang-mentang anak pompuan dia ader

Tak elok nak ngutuk orang.. Tapi baik aku lepaskan rasa tak puas hati aku ni kat dalam blog aku ni. Bukan nak cerita keburukan... Tapi aku ni dah lama memendam rasa dan perasaan. Menahan sabar. Betul mak aku kata, buat baik macam mana pun, ader jer salah kita...

Aku dah nampak rentak mak mertua aku, kat aku dia citer la pasal kak long dan kak ngah.. Bila dengan diaorang, citer pasal aku.. Dah lama aku sabar...

Aku salute kat mak aku.. Baik buruk anak menantu tak pernah dia citer or komen apa2.. Dia terima baik buruk anak menantu dia...

Aku dengar jer mak mertua aku citer pasal daging korban.. Citer pasal takder orang hantar daging korban kat rumah.. Tak dapat daging korban.. Huh.. Tu pun nak bising ker.. Tak dapat sudah la.. Mayb family aku dah biasa, kalau tak dapat, dah set dalam mind, bukan rezki kiter... Tak kisah pun dah tak dapat...

Pasal borang SUBUR... Subsidi beras... Aku slumber jer jawap... Bagi la pada orang yang layak menerima, yang miskin tegar, yang daif... Huh.. Seme nak subsidi ker... Pendapatan peneroka ribu-ribu lemon, nak apply SUBUR jugak ker...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin