Saturday, November 28, 2009

Persiapan awal untuk anak Mama dan Papa

Semalam, hari raya korban.. Orang lain sibuk beraya, aku dan abang sibuk ke Jusco Ipoh, Ipoh Parade dan Greentown Mall bershopping... Tak lupa, Tesco Extra Ipoh... Bukan borong barang untuk diri sendiri.. tapi untuk anak yang bakal lahir ni...

Tesco Extra Ipoh... Beli drawer untuk letak baju.. Tempat mandi baby... Then beli barang rumah ler.. Abis Rm280 kat ni...

Jusco Ipoh - Stroller, Katil baby (yang boley jadi playtent tu), seat baby dalam kereta, sikit2 baby barang.. Huh.. Kat sini dekat2 Rm600 terbang melayang-layang

Ipoh Parade dan Greentown Mall.. Window shopping jer la... 2 kat atas tu pun dah nak kopak dekat RM1K..

Semenya untuk anak mama sorang nih..

Yang wat aku bengang, bila balik Trolak... Hah.. Biasala "bigboss" abang...
"Budak pun tak cukup sifat lagi..... Wat apa nak beli dulu"

Lantak ler... Bukan aku mintak duit korang.. Duit aku sendiri tau beli seme2 tu... Tak mintak pun duit anak dia.. Risau aku perabis duit anak dia la tuh....

Malas nak berlagak.. Gaji aku 3 kali ganda gaji anak lelaki kesayangan dia... Cuma aku jenis diam jer..

Bagi mama, anak mama ni dah ada semuanya... Minggu ke minggu mama baca info perkembangan baby dari babygaga.com..

Mama sentiasa berdoa, anak mama ni selamat segalanya....

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin