Monday, July 13, 2009

Mee Rebus Tapah




Malam Sabtu, aku dan abang kuar pegi WiFi kat Padang Pejabat Daerah Batang Padang. Dah mula mood mengadap internet pulak abang ni. Siap cakap kat aku, nak register streamyx next month. Aku ye kan je la. Sonok la ada internet kat rumah. X yah aku pulun download nota / bahan bantu mengajar kat sekolah. Kami keluar dari rumah lebih kurang pukul 10malam. Kami pergi usha port open karaoke kat area SMK Chenderiang dulu. Sempat la abang melalak dua lagu. Lepas gian nak menyanyi ler tuh...

Pastu baru la g lepak kat padang WiFi. sampai bateri laptop betul2 kong baru kami balik. Mata x ngantuk lagi. Abang ajak pusing-pusing pekan Tapah. Masa tuh jam dah menunjukkan pukul 1.05 pagi. Pusing punya pusing, tetiba jer aku ajak abang cari western food. Kudapan malam ler nihhh... X jumpe la plak... Akhirnya aku ternampak kedai nihhhhh.........

Mee Rebus Tapah... Kedai ni pernah masuk dalam "Warung Kita".
Boleh tahan jugak la rasa mee rebus kat cni.
Makan punya makan, sambil2 bersembang...
Dah pukul 2.30am...
sampai je rumah, gedebummmm..... Ngantuk gilerrr.....

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin