Monday, May 4, 2009

3 hari bercuti.. Cat... Kemas.. Kenduri

3 hari bercuti.. 1 mei (hari pekerja) jauh pada hari Jumaat.. Sabtu dan Ahad pula cuti hujung mggu. Emmm... Aktiviti saya... Memandangkan adik bradik semuanya pulang, kami semua bergotong-royong la mengecat dan mengemas sebagai persediaan untuk majlis yang sebulan je lagi.. Pagi 1 Mei, dalam 11am aku dan abah, sham dan mak pergi ke Bidor untuk urusan tempahan catering dan canopy... Pada mulanya kami plan pukul 10am, sham lewat kerana kesesakan jalan raya bermula dari balai bomba bidor. So settel urusan catering dah hampir ke 12.45 tgh hari. Masing2 rushing nak balik sbb nak solat Jumaat. 2 Mei, aku pasang border dalam bilik aku. Ahad, kerja2 pembersihan.. Di samping sibuk buat persiapan.. Makan tgh hari serta malam kami di taja oleh kawan2 yang mengadakan kenduri.. Tu la aktiviti aku cuti 3 hari..

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin