Wednesday, April 1, 2009

Wajah Rahsia Hati


Hari ini aku nak berkongsi dengan kawan-kawan semua wajah insan yang aku sayang.. Saper lagi, tunang aku la... Ni gambar masa majlis pertunangan kami.. Itu lah wajah yang amat aku rindui dan amat kukasihi, Mr. Shambri @ Sham @ ShamB @ Pak Su.. Walaupun sentiasa berjauhan, aku tak pernah meragui kesetiaanya.. Tunang aku memang nakal sikit, suka usik orang, depan aku pun dia bley tackle awek.. Tapi aku tau hati budinya.. Kekadang saje2 dia macam tu nak kasik aku jelous... Alahhh... Cemburu kan tandanya sayang... Aper-aper pun, insyaallah 5 Jun 2009 nanti kami akan disatukan.. Aku pohon pada Mu ya Allah, moga majlis Walimah kami berjalan lancar. Kepada kawan2, kami berdua menjemput anda semua bersama-sama memeriahkan Majlis Raja Sehari Kami...

No comments:

Aidilfitri 2009

Blog Widget by LinkWithin